-
Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa: Stowarzyszenie Integracyjne Eurobeskidy z Łodygowic, ul. Królowej Jadwigi 6, 34-325 Łodygowice
Data ogłoszenia zapytania ofertowego: 26 lipiec 2018r.
-
Data złożenia oferty: do dnia 10 sierpnia 2018r. do godz. 12.00 (liczy się data i
godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
-
Opis przedmiotu zapytania ofertowego:
ZAKUP APARATU FOTOGRAFICZNEGO
Wymagania minimalne na aparat fotograficzny (cyfrowy):
-
aparat fotograficzny wyposażony w lustro i matówkę – tzw. lustrzanka
-
matryca – 15 - 20 megapikseli
-
z wymiennymi obiektywami
-
wbudowane WiFi
-
możliwość nagrywania filmów
-
Bluetooth
-
akumulator jonowo-litowy,
-
kabel USB,
-
ładowarka
-
obiektyw,
-
jasność obiektywu – f/3,5 – f/5,6
-
karta pamięci kompatybilna z aparatem o pojemności 16GB
-
Pasek na ramię
-
torba
Do obowiązków Wykonawcy należy:
-
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do siedziby Zamawiającego,
-
Rozpakowanie, wstawienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu,
-
Niezbędny instruktaż personelu wskazanego przez Zamawiającego, w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji
dostarczonego sprzętu,
-
Przekazanie Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej dokumentacji umożliwiającej prawidłowe użytkowanie dostarczonego sprzętu.
-
Wykonawca ponosi ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy do miejsca dostawy.
Szczegółowe warunki gwarancji:
-
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji pełnej, liczonej od daty zainstalowania sprzętu u Zamawiającego i podpisania
protokołu zdawczo – odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji zostaną określone w książkach gwarancyjnych.
-
Książki gwarancyjne zostaną przekazane przez Wykonawcę Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu Zdawczo –odbiorczego,
-
Koszty obsługi serwisowej, przeglądów, napraw gwarancyjnych, modyfikacji, oględzin, opinii, ekspertyz, części
podlegających wymianie, dojazdów do Zamawiającego lub przewóz uszkodzonego sprzętu medycznego do i po naprawie do
Zamawiającego oraz robocizny mającej związek z wykonywaniem tych czynności w okresie gwarancyjnym ponosi Wykonawca,
-
Zgłoszenie serwisanta do naprawy sprzętu będącego przedmiotem umowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty
otrzymania zgłoszenia o usterce telefonicznie, faksem lub e – mailem , a naprawa zostanie wykonana w terminie 5
roboczych od daty przekazania przedmiotu mowy do naprawy,
-
W przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w czasie 72 godzin Wykonawca zobowiązuje się zapewnić
Zamawiającemu zastępczy sprzęt na czas trwania naprawy,
-
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na reklamację i bezpłatnej wymiany wadliwego sprzętu na wolny od
wad w ciągu 7 dni roboczych, licząc od daty otrzymania pisemnej reklamacji przesłanej przez Zamawiającego faksem lub
e -mailem. Nieuzasadnione odrzucenie reklamacji, może zostać potraktowane jako odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy,
-
Wymiana sprzętu będącego przedmiotem umowy na nowy nastąpi na żądanie Zamawiającego gdy serwisant Wykonawcy stwierdzi
wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt
nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem,
-
Wymiana jakiegokolwiek modułu funkcjonalnego na nowy równoważny nastąpi na żądanie Zamawiającego po trzecim jego
uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym,
-
Uszkodzony moduł nie podlegający naprawie zostanie wymieniony na nowy równoważny oraz dostarczony z pełnym okresem
gwarancji,
-
Każdorazowo zostanie przedłużony okres gwarancji sprzętu będącego przedmiotem umowy o czas jej wyłączenia z
eksploatacji trwający powyżej 48 godzin, a spowodowany uszkodzeniem nie wynikłym ze złej eksploatacji,
-
Zgłoszenia wszelkich awarii dokona upoważniony pracownik Zamawiającego, przy czym Wykonawca zapewnia odbiór
zgłoszenia w godzinach od 7.00 do 20.00 w dni robocze.
-
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 2 tygodni od podpisania umowy.
-
Warunki udziału w postępowaniu: uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich stosowania.
-
Z udziału w postępowaniu wykluczone są osoby powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe
lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego
stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
-
Kryteria wyboru oferty:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: cena, która zawiera 60% kwalifikacji oferty, 40%
oferty stanowią parametry urządzenia za całość zamówienia opisanego w pkt. 3 oraz termin odpowiadający Zamawiającemu.
-
Sposób składania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego) bądź tożsamym zawierającym cenę za dostarczenie przedmiotu zamówienia.
-
Oferta może być złożona:
-
w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego
-
elektronicznie (zeskanowana wersja formy papierowej) na adres mailowy:
zarzad@eurobeskidy.org.pl
-
Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść
składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do
pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.