Zapytanie ofertowe aparat do elektroterapii
Łodygowice, 24.07.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/PFRON/2019
Uwaga: Dopuszcza się urządzenia o innych wymiarach i masie niż podane w poniższym zapytaniu.
ZAKUP URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI
W ramach projektu pt.: „Aktywna rehabilitacja sposobem na poprawę jakości
życia osób niepełnosprawnych”
Informacje ogólne
- Realizatorem Projektu jest Stowarzyszenie Integracyjne Eurobeskidy z Łodygowic,
- Projekt współfinansowany jest ze środków PFRON/ realizacja zadań w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
- Projekt jest realizowany w okresie od 01.04.2018r. do 31.03.2021r.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa: Stowarzyszenie Integracyjne Eurobeskidy z Łodygowic, ul. Królowej Jadwigi 6, 34-325 Łodygowice
Data ogłoszenia zapytania ofertowego: 24 LIPCA 2019 roku.
- Data złożenia oferty: do dnia 7 sierpnia 2019 do godz. 12.00 (liczy się data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
- Opis przedmiotu zapytania ofertowego:
ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI/ Dwukanałowy aparat do elektroterapii
PARAMETRY TECHNICZNE:
- sterownik – maks. natężenie prądu w obwodzie pacjenta (tryb CC)
- interferencyjne, Kotza, unipolarne falujące 100 mA
- galwaniczne 40 mA
- diadynamiczne, impulsowe 60mA
- TENS 140 mA
- Tono liza 100mA
- Mikroprądy 1000A
- maks. amplituda napięcia w obwodzie pacjenta (tryb CV) 140V
- zasilanie, pobór mocy 230 V, 50/60 Hz, max 75W, 90VA
- wymiary 34 x 28 x 11-16
- masa 6kg
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
- przewód sieciowy
- kable pacjenta – 2 szt.
- elektrody do elektroterapii – 6x6 cm 4 szt.; 7,5x9 cm 2 szt.
- pokrowce wiskozowe do elektrod – 6x6 cm 8 szt.; 7,5x9 cm 4 szt.
- pasy rzepowe – 40x10 cm 2 szt; 100x10 cm 2 szt.
- bezpieczniki zapas. WTA-T 1 A/250 V – 2 szt.
- instrukcja użytkowania – 1 szt.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do siedziby Zamawiającego,
- Rozpakowanie, wstawienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu,
- Niezbędny instruktaż personelu wskazanego przez Zamawiającego, w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu,
- Przekazanie Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej dokumentacji umożliwiającej prawidłowe użytkowanie dostarczonego sprzętu.
- Wykonawca ponosi ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy do miejsca dostawy.
Szczegółowe warunki gwarancji:
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji pełnej, liczonej od daty zainstalowania sprzętu u Zamawiającego i podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji zostaną określone w książkach gwarancyjnych.
- Książki gwarancyjne zostaną przekazane przez Wykonawcę Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu Zdawczo –odbiorczego,
- Koszty obsługi serwisowej, przeglądów, napraw gwarancyjnych, modyfikacji, oględzin, opinii, ekspertyz, części podlegających wymianie, dojazdów do Zamawiającego lub przewóz uszkodzonego sprzętu medycznego do i po naprawie do Zamawiającego oraz robocizny mającej związek z wykonywaniem tych czynności w okresie gwarancyjnym ponosi Wykonawca,
- Zgłoszenie serwisanta do naprawy sprzętu będącego przedmiotem umowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia o usterce telefonicznie, faksem lub e – mailem , a naprawa zostanie wykonana w terminie 5 roboczych od daty przekazania przedmiotu mowy do naprawy,
- W przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w czasie 72 godzin Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu zastępczy sprzęt na czas trwania naprawy,
- Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na reklamację i bezpłatnej wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad w ciągu 7 dni roboczych, licząc od daty otrzymania pisemnej reklamacji przesłanej przez Zamawiającego faksem lub e -mailem. Nieuzasadnione odrzucenie reklamacji, może zostać potraktowane jako odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy,
- Wymiana sprzętu będącego przedmiotem umowy na nowy nastąpi na żądanie Zamawiającego gdy serwisant Wykonawcy stwierdzi wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem,
- Wymiana jakiegokolwiek modułu funkcjonalnego na nowy równoważny nastąpi na żądanie Zamawiającego po trzecim jego uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym,
- Uszkodzony moduł nie podlegający naprawie zostanie wymieniony na nowy równoważny oraz dostarczony z pełnym okresem gwarancji,
- Każdorazowo zostanie przedłużony okres gwarancji sprzętu będącego przedmiotem umowy o czas jej wyłączenia z eksploatacji trwający powyżej 48 godzin, a spowodowany uszkodzeniem nie wynikłym ze złej eksploatacji,
- Zgłoszenia wszelkich awarii dokona upoważniony pracownik Zamawiającego, przy czym Wykonawca zapewnia odbiór zgłoszenia w godzinach od 7.00 do 20.00 w dni robocze.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 2 tygodni od podpisania umowy.
- Warunki udziału w postępowaniu: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich stosowania.
- Z udziału w postępowaniu wykluczone są osoby powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Kryteria wyboru oferty:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: cena, która zawiera 80% kwalifikacji oferty, 20% zakwalifikowania oferty stanowi okres gwarancji: do 24m-cy włącznie (5 pkt), powyżej 24 m-cy do 36m-cy włącznie (10 pkt) oraz powyżej 36 m-cy (20pkt) za całość zamówienia opisanego w pkt. 3 oraz termin odpowiadający Zamawiającemu.
- Sposób składania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) bądź tożsamym zawierającym cenę za dostarczenie przedmiotu zamówienia.
- Oferta może być złożona:
- w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego
- elektronicznie (zeskanowana wersja formy papierowej) na adres mailowy: zarzad@eurobeskidy.org.pl
- Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 – Oświadczenia