Stowarzyszenie Integracyjne 
			Eurobeskidy
Imieniny: Iwony, Noemi, Szymona
ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO
KRS: 0000084269
Strona Główna » Aktualności » Zapytanie ofertowe aparat do magnetoterapii

Zapytanie ofertowe aparat do magnetoterapii


Zapytanie ofertowe aparat do magnetoterapii

Łodygowice, 24.07.2019

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/PFRON/2019

ZAKUP URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI
W ramach projektu pt.: „Aktywna rehabilitacja sposobem na poprawę jakości
życia osób niepełnosprawnych”

Informacje ogólne

  • Realizatorem Projektu jest Stowarzyszenie Integracyjne Eurobeskidy z Łodygowic,
  • Projekt współfinansowany jest ze środków PFRON/ realizacja zadań w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  • Projekt jest realizowany w okresie od 01.04.2018r. do 31.03.2021r.
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

    Nazwa: Stowarzyszenie Integracyjne Eurobeskidy z Łodygowic, ul. Królowej Jadwigi 6, 34-325 Łodygowice
    Data ogłoszenia zapytania ofertowego: 24 LIPCA 2019 roku.
  2. Data złożenia oferty: do dnia 7 sierpnia 2019 do godz. 12.00 (liczy się data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
  3. Opis przedmiotu zapytania ofertowego:

    ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI/ Aparat do mobilnej magnetoterapii

    PARAMETRY TECHNICZNE:
    • maksymalna indukcja znamionowa w geometrycznym środku aplikatora
    • aplikator CSL 60 2,5 mT
    • aplikator CP 2,5 mT
    • parametry trybu impulsowego impuls 1s/przerwa 0,5 – 8 s
    • zakres częstotliwości 2 – 120 Hz
    • zegar zabiegowy 1 – 30 min
    • zasilanie, pobór mocy 230 V, 50 Hz, 450 W
    • wymiary sterownika 30x30x13 cm
    • masa sterownika 6 kg
    • masa łączna sterownika, statywu i CP 29 kg
    •  
    WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
    • przewód sieciowy – 1 szt.
    • aplikator CP ze statywem – 1 szt.
    • okulary ochronne dla pacjenta – 1 szt.
    • instrukcja użytkowania – 1 szt.
    • zapasowe bezpieczniki sieciowe – 2 szt.

    Do obowiązków Wykonawcy należy:

    • Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do siedziby Zamawiającego,
    • Rozpakowanie, wstawienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu,
    • Niezbędny instruktaż personelu wskazanego przez Zamawiającego, w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu,
    • Przekazanie Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej dokumentacji umożliwiającej prawidłowe użytkowanie dostarczonego sprzętu.
    • Wykonawca ponosi ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy do miejsca dostawy.

    Szczegółowe warunki gwarancji:

    • Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji pełnej, liczonej od daty zainstalowania sprzętu u Zamawiającego i podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji zostaną określone w książkach gwarancyjnych.
    • Książki gwarancyjne zostaną przekazane przez Wykonawcę Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu Zdawczo –odbiorczego,
    • Koszty obsługi serwisowej, przeglądów, napraw gwarancyjnych, modyfikacji, oględzin, opinii, ekspertyz, części podlegających wymianie, dojazdów do Zamawiającego lub przewóz uszkodzonego sprzętu medycznego do i po naprawie do Zamawiającego oraz robocizny mającej związek z wykonywaniem tych czynności w okresie gwarancyjnym ponosi Wykonawca,
    • Zgłoszenie serwisanta do naprawy sprzętu będącego przedmiotem umowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia o usterce telefonicznie, faksem lub e – mailem , a naprawa zostanie wykonana w terminie 5 roboczych od daty przekazania przedmiotu mowy do naprawy,
    • W przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w czasie 72 godzin Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu zastępczy sprzęt na czas trwania naprawy,
    • Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na reklamację i bezpłatnej wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad w ciągu 7 dni roboczych, licząc od daty otrzymania pisemnej reklamacji przesłanej przez Zamawiającego faksem lub e -mailem. Nieuzasadnione odrzucenie reklamacji, może zostać potraktowane jako odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy,
    • Wymiana sprzętu będącego przedmiotem umowy na nowy nastąpi na żądanie Zamawiającego gdy serwisant Wykonawcy stwierdzi wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem,
    • Wymiana jakiegokolwiek modułu funkcjonalnego na nowy równoważny nastąpi na żądanie Zamawiającego po trzecim jego uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym,
    • Uszkodzony moduł nie podlegający naprawie zostanie wymieniony na nowy równoważny oraz dostarczony z pełnym okresem gwarancji,
    • Każdorazowo zostanie przedłużony okres gwarancji sprzętu będącego przedmiotem umowy o czas jej wyłączenia z eksploatacji trwający powyżej 48 godzin, a spowodowany uszkodzeniem nie wynikłym ze złej eksploatacji,
    • Zgłoszenia wszelkich awarii dokona upoważniony pracownik Zamawiającego, przy czym Wykonawca zapewnia odbiór zgłoszenia w godzinach od 7.00 do 20.00 w dni robocze.
  4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 2 tygodni od podpisania umowy.
  5. Warunki udziału w postępowaniu: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich stosowania.
  6. Z udziału w postępowaniu wykluczone są osoby powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
    • uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
    • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  7. Kryteria wyboru oferty:
    Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: cena, która zawiera 80% kwalifikacji oferty, 20% zakwalifikowania oferty stanowi okres gwarancji: do 24m-cy włącznie (5 pkt), powyżej 24 m-cy do 36m-cy włącznie (10 pkt) oraz powyżej 36 m-cy (20pkt) za całość zamówienia opisanego w pkt. 3 oraz termin odpowiadający Zamawiającemu.
  8. Sposób składania oferty:
    Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) bądź tożsamym zawierającym cenę za dostarczenie przedmiotu zamówienia.
  9. Oferta może być złożona:
    • w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego
    • elektronicznie (zeskanowana wersja formy papierowej) na adres mailowy: zarzad@eurobeskidy.org.pl
  10. Postanowienia końcowe
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Załączniki:
Załącznik nr 1 – Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 – Oświadczenia


Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się na Newsletter. Zapisanie do newslettera jest jednoznaczne
z akceptacją regulaminu [zobacz].

Responsive Design
Stowarzyszenie Integracyjne Eurobeskidy Łodygowice
Valid XHTML | Valid CSS
Designed by Damian Suchonek
interstrony.net | System SOW
strzałka do góry