dodano: 2018-06-11
Zapytanie ofertowe NR 2/PFRON/2018
Łodygowice, 11.06.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/PFRON/2018
ZAKUP URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI
W ramach projektu pt.: „Aktywna rehabilitacja sposobem na poprawę jakości życia osób niepełnosprawnych”
Informacje ogólne
-
Realizatorem Projektu jest Stowarzyszenie Integracyjne Eurobeskidy z Łodygowic,
-
Projekt współfinansowany jest ze środków PFRON/ realizacja zadań w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
-
Projekt jest realizowany w okresie od 01.04.2018r. do 31.03.2021r.
1.Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa: Stowarzyszenie Integracyjne Eurobeskidy z Łodygowic, ul. Królowej Jadwigi 6, 34-325 Łodygowice
Data ogłoszenia zapytania ofertowego: 11 czerwca 2018 roku.
Data złożenia oferty: do dnia 29 czerwca 2018r.do godz. 12.00 (liczy się data i
godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3. Opis przedmiotu zapytania ofertowego:
ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI/ Stół do masażu 5 segmentowy z hydrauliczną lub
elektryczną zmianą wysokości leżyska (łamany)
Do obowiązków Wykonawcy należy:
-
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do siedziby Zamawiającego,
-
Rozpakowanie, wstawienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu,
-
Niezbędny instruktaż personelu wskazanego przez Zamawiającego, w zakresie prawidłowej obsługi,
-
Eksploatacji dostarczonego sprzętu,
-
Przekazanie Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej dokumentacji umożliwiającej prawidłowe użytkowanie dostarczonego sprzętu,
-
Wykonawca ponosi ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy do miejsca dostawy.
Szczegółowe warunki gwarancji:
-
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji pełnej, liczonej od daty zainstalowania sprzętu u Zamawiającego i podpisania
protokołu zdawczo – odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji zostaną określone w książkach gwarancyjnych,
-
Książki gwarancyjne zostaną przekazane przez Wykonawcę Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu Zdawczo –odbiorczego,
-
Koszty obsługi serwisowej, przeglądów, napraw gwarancyjnych, modyfikacji, oględzin, opinii, ekspertyz, części
podlegających wymianie, dojazdów do Zamawiającego lub przewóz uszkodzonego sprzętu medycznego do i po naprawie do
Zamawiającego oraz robocizny mającej związek z wykonywaniem tych czynności w okresie gwarancyjnym ponosi Wykonawca,
-
Zgłoszenie serwisanta do naprawy sprzętu będącego przedmiotem umowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania
zgłoszenia o usterce telefonicznie, faksem lub e – mailem , a naprawa zostanie wykonana w terminie 5 roboczych od daty
przekazania przedmiotu mowy do naprawy,
-
W przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w czasie 72 godzin Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu
zastępczy sprzęt na czas trwania naprawy,
-
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na reklamację i bezpłatnej wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad w
ciągu 7 dni roboczych, licząc od daty otrzymania pisemnej reklamacji przesłanej przez Zamawiającego faksem lub e -mailem.
Nieuzasadnione odrzucenie reklamacji, może zostać potraktowane jako odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy,
-
Wymiana sprzętu będącego przedmiotem umowy na nowy nastąpi na żądanie Zamawiającego gdy serwisant Wykonawcy stwierdzi
wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt
nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem,
-
Wymiana jakiegokolwiek modułu funkcjonalnego na nowy równoważny nastąpi na żądanie Zamawiającego po trzecim jego
uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym,
-
Uszkodzony moduł nie podlegający naprawie zostanie wymieniony na nowy równoważny oraz dostarczony z pełnym okresem
gwarancji,
-
Każdorazowo zostanie przedłużony okres gwarancji sprzętu będącego przedmiotem umowy o czas jej wyłączenia z eksploatacji
trwający powyżej 48 godzin, a spowodowany uszkodzeniem nie wynikłym ze złej eksploatacji,
-
Zgłoszenia wszelkich awarii dokona upoważniony pracownik Zamawiającego, przy czym Wykonawca zapewnia odbiór zgłoszenia w
godzinach od 7.00 do 20.00 w dni robocze.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 2 tygodni od daty złożenia zamówienia.
5. Warunki udziału w postępowaniu: uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich stosowania.
6. Z udziału w postępowaniu wykluczone są osoby powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe
lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego
stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
7. Kryteria wyboru oferty:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: cena, która zawiera 70% kwalifikacji oferty, 20%
oferty stanowią parametry urządzenia: sposób zmiany wysokości leżyska, tapicerka skóra lub materiał skóropodobny,
konstrukcja malowana, regulacja do pozycji Pivota, grubości obicia leżyska i zagłówka, 10% zakwalifikowania oferty stanowi
okres gwarancji: do 24m-cy(5 pkt) 36m-cy i więcej (10pkt) za całość zamówienia opisanego w pkt. 3 oraz termin
odpowiadający Zamawiającemu.
8. Sposób składania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Wzór formularza ofertowego stanowi
załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) bądź tożsamym zawierającym cenę za dostarczenie przedmiotu zamówienia.
9. Oferta może być złożona:
-
w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego
-
elektronicznie (zeskanowana wersja formy papierowej) na adres mailowy: zarzad@lodgowice.org.pl
10. Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść
składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
W imieniu Zamawiającego
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 – Oświadczenia